貓狗個鼻仔成日都濕?

貓狗個鼻仔成日都濕
nMe3HOHE850y9vpejcav6R ASfD9LOduQCZJVkAmSVY

1)      嗅覺因素,分泌黏液

為左要保持嗅覺的敏銳,正常貓狗既鼻仔應該係涼涼地同濕潤既,因為對於牠們來說,嗅覺是非常重要,幫助佢地追蹤特定既氣味。鼻仔前端會有黏膜組織,分泌黏液令氣味分子溶係入面,分析唔同既氣味。

 

2)      成日舔鼻仔
因為佢地食飯既時候經常會有食物係鼻仔表面,所以佢地會舔下做清潔。

3)      導致鼻子乾燥既原因
-
環境所導致的

-訓教既時候會比較乾
-
年齡問題冇咁濕潤

 

4)      太乾太濕可能係病?

當貓狗生病的時候鼻子可能會比較乾的,可能是因為便祕,病態體熱等等因素造成的。貓狗感冒既時候,鼻仔都會比較濕D,有機會流鼻水同鼻涕,主人可以留意佢地鼻水既顏色,記得如果有疑慮或者疑問就要快D去搵醫生啦!

cat-flu123

 

鼻子太濕太乾應該點做先岩

 

1)檢查貓狗狀態

鼻仔係其中一個方法可以觀察貓狗身體狀況,當然唔可以淨係單靠鼻仔既情況就知有冇病,所以當主人發現佢地鼻仔狀況唔正常,應該更加留意佢地既胃口,有冇便便顏色係點咁,精神等。發現有咩唔正常,第一時間記低,通知醫生!

 

2)生病以外因素

排除可能係病既因素後,就要先檢查屋企既環境係咪過於高溫乾燥,好似係夏天的時候把狗狗放係冇遮擋位置既露台上,一旦過熱就會令貓狗鼻仔呈現乾燥,甚至導致中暑的情況。