[寵物知識]咩話?狗狗都會好似貓咁嘔毛?

  其實狗狗都會因為食咗毛而引起嘔吐,有D似貓貓嘔毛咁。不過狗狗除咗毛之外,好容易食咗其他異物,所以嘔吐嘅情況就更加複雜。

 

  狗狗有時候突然莫名其妙咁或者好似人飲水逐親咁,而且會連續咳好幾下,咁有可能係因為狗狗吃咗D污髒嘢引起嘅消化不良。如果你確定狗狗冇食到D污髒嘢,咁就可能係狗狗個肚入面有毛毛。長毛狗會比較甩多D毛,又或者喺狗狗食嘢、飲水、玩玩具嘅過程中都有可能會將毛毛吞咗入肚到。

 

 

 

有幾個可以紓援狗狗嘔毛嘅解決方法:

1.梳毛:

將狗狗身上毛根已經脫落,但仲痴喺身上嘅毛毛梳落嚟,就可以最大限度避免狗狗喺舔毛嘅時候將毛毛吞落肚。

 

2.食草:

狗狗喺個胃覺得唔舒服嘅時候就會食草,特別係有毛團積喺個胃嘅時候,食D草可以刺激胃黏膜而引發嘔吐,咁樣就可以將毛團嘔出嚟。

 

3.可以比狗狗食D吐毛膏:

市面上有D貓狗通用嘅吐毛膏,可以幫助軟化寵物體內積住D毛,等佢地自然排出。亦可作為日常嘅營養品進行餵食,每次餵一至兩厘米到就得咖喇!

 

4.勤清潔:

 狗狗其實一年四季都會甩毛,D毛唔單止會同地下D塵結埋一齊,仲會跌入去寵物兜到,當狗狗進食或者飲水時,就會有機會連埋D毛一齊吞埋。 

 

 

 

 

 

 

LAXAPET貓狗去毛膏

 

 

日常生活當中,我們的寵物在清潔自己時都會吞食了不少毛髮。久而久之,毛髮就會在腸胃內積成毛球,因此要服用吐毛膏來排走體內的毛球。一般服用吐毛膏後會在排便時排出體外,間中亦會經嘔吐排出。狗也可作軟化大便、潤腸通便功效。

 

使用方法:
Laxapet Gel 非常易入口!想要知道您寵物的口味,可將少量的Laxapet Gel靠近鼻子讓牠聞或放進嘴巴裡。

 

貓:
連續食用2至3日,每次食用5克(約10cm長),
其後1週食用2至3次,每次食用2.5克(約5cm長)。

 

狗:
小型犬每次食用15克(約30cm長),每週2至3次。
大型犬每次食用30克(約60cm長),每週2至3次。

 

 

原產地:澳洲製造
100%保證行貨!

 

 

[按此購買Laxapet貓狗去毛膏]

[按此了解及選購其他吐毛產品]

Troy Laxapet Gel